Salestraining Excellerende Sales Professionals

BSmart Salestraining Excellerende Sales Professionals

In deze 3-daagse training leren Sales Professionals veel over zichzelf, eigen communicatievaardigheden als persoon en Sales Professional. En hoe je de kwaliteit van salesgesprekken kunt verbeteren.

Wat houdt de Sales training in?
Als Sales Professional krijg je handvatten voor een individuele communicatiestijl waarmee je ieder type klant kunt bereiken. Je leert je communicatiestijl te richten op het vervullen van de psychologische behoefte van de klant en conflicten te voorkomen en/of op te lossen.

Met het Process Communication Model® nodig je iedere klant uit een gemotiveerde klant te zijn door te gaan voor WIN-WIN. Want een gemotiveerde klant is een blije klant!

Mijn doel is Sales Professionals een extra verkoopinstrument geven: een gedragsmatige aanpak. Ik bied je een nieuw perspectief en laat je de voordelen hiervan ervaren in het verkoopproces. We zullen bepaalde aspecten van het Process Communication Model® gebruiken om deze aanpak toe te lichten en deze concepten toe te passen binnen het vak verkoop.

We proberen niet de manier te veranderen waarop je verkoopt, wel laat ik je kennismaken met een aanvullende (klant) benaderwijze.

Het accent van de training ligt op:
* Beoordelen, inschatten (ken + herken jezelf & jouw klant)
* Verbinding maken (afstemmen op het communicatiekanaal van de klant)
* Motiveren (de klant gemakkelijker weten te overtuigen/motiveren)
* Conflicten oplossen (verkoopbenadering aanpassen aan behoefte klant)

Door echt contact te maken bereik je als Sales Professional zoveel meer!
Je leert de verkoopbenadering afstemmen op het persoonlijkheidstype van jouw klant, vergroot hiermee jouw sales effectiviteit en de loyaliteit van jouw klanten.

De training is gebaseerd op de bouwstenen van D. Goleman’s Emotional Competencies Model gekoppeld aan sales:

1. Zelfbewustzijn als verkoper = erkenning van mijn spontane verkoopstijl
2. Zelfmanagement = hoe ik me gedraag bij klanten
3. Klantbewustzijn = begrijpen van mijn klant
4. Customer Relationship Management = aanpassen van mijn communicatiestijl aan dat van mijn klant

Waarmee ga je naar huis?
Met deze Salestraining vergroot je jouw communicatievaardigheden. Door persoonlijkheden te begrijpen, ben je nog beter in staat een effectieve verkoopstrategie te ontwikkelen, adequaat te reageren op klanten en solide klantenrelaties opbouwen.

Verkopen is geen exacte wetenschap. Het toepassen van PCM principes op verkoopmethoden verhoogt de verkoopprestaties, ongeacht het niveau van de verkoper.

Wil je hier graag meer van weten? Reflecteren op jouw eigen gedrag? Schrijf je dan in voor de 3-daagse Salestraining via mijn contactformulier.

Onder het motto: Verandering begint met vertrouwen! Vertrouwen in jezelf, je team en in samenwerken.

Praktische informatie
Tijden: 9:00 uur tot 17:00 uur
Deelnemers: min. 4 / max. 8
Inclusief uitgebreide lunch
Locatie: Hotel Montferland Zeddam of op klanteigen locatie
Investering: €1.395,- ex BTW, incl. uitgebreid persoonlijkheids- & salesprofiel

Certificaat
Aan het einde van de training ontvang je een erkend PCM-certificaat op basis van 80% aanwezigheid, actieve deelname en progressie in je ontwikkeling.

Liever incompany of individueel
Deze training is beschikbaar als open training, incompany training, en als individuele coaching.

Bel mij direct!

Fijn dat u onze site bezoekt. Bekijk gerust onze mogelijkheden.
Mocht u een vraag hebben laat dan een boodschap achter.
We helpen u graag en nemen zeker contact met u op.